Modul 4:
Aktiviteter
Aktiviteter er de konkrete handlingene og oppgavene som må gjennomføres for å kunne levere verdi. Aktivitetsplanene dine sier noe om hvordan du skal levere verditilbudet, hvordan du vil nå ut i markedet, opprettholde kundeforhold og drifte virksomheten. Hvilke aktiviteter det er viktigst å fokusere på, avhenger av hva du ønsker å oppnå, og av din forretningsmodell.
Hva er dine kjerneaktiviteter og hvordan lede et innovasjonsprosjekt som konstant er i endring?
Hva kan du forvente
Kursbeskrivelse
Kursmodulen inkluderer videoer, refleksjonsspørsmål og oppgaver.
Etter å ha gjennomført modulen vil du få en forståelse for følgende:
Hvordan drive frem et innovasjonsprosjekt eller en virksomhet hvor målstreken ikke er tydelig?
Hva er prosessledelse og hvordan skiller en prosessleder seg fra en prosjektleder?
Hvordan fasihlitere gode møter og prosesser?
Hvordan skape og lede med fokus på tillitsbasert kultur?
Kursholdere
I denne modulen møter du kursholdere Torhild Eide Torgersen og Per Morten Hjemgård